مردم شهید پرور مشهد همچون سالهای گذشته در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ هم که مصادف با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی راهپیمایی با شکوهی را برگزار کردند.
کد خبر: ۵۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 11 February 2018

به گزارش تابناک : مردم شهید پرور مشهد همچون سالهای گذشته در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ هم که مصادف با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی راهپیمایی با شکوهی را برگزار کردند، طبق روال همه ساله قرار شروع راهپیمایی ساعت ۹ صبح در میدان ۱۵ خرداد بود اما شور و شوق وصف ناشدنی اقشار مختلف مردم باعث شده بود از ساعتی قبل در این مکان تجمع کنند، هنوز دقایقی به آغاز راهپیمایی مانده بود اما مردم همچنان به صورت گروهی، انفرادی و خانوادگی خود را به میدان ۱۵ خرداد می رساندند.

 

در هنگام آغاز راهپیمایی دیگر حتی جای سوزن انداختن هم نبود، مردان و زنان، نوجوانان و جوانان، کودکان و خردسالان و حتی سالمندانی که توان ایستادن هم برایشان مشکل بود برای تجدید پیمان با آرمانهای امام(رحمه الله علیه) و انقلاب اسلامی آمده بودند و با در دست داشتن پلاکاردها، تابلوها، بنرها و دست نوشته هایی انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست فریاد می زدند.

 

شور و هیجان در میان مردم موج می زد و هر لحظه که می گذشت بر انبوه جمعیت افزوده می شد، در قسمت ورودی میدان و تقریبا ابتدای خیابان امام رضا(علیه السلام)سکوی بزرگی برای ایراد سخنرانی بر پا شده و اطراف میدان هم پلیس خدمتگزار، آتش نشانی و اورژانس زحمتکش حضور داشتند تا از بروز احتمالی هر نوع حادثه به علت فراوانی جمعیت جلوگیری کنند.

 

راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا آغاز شد و مردم مشت های گره کرده خود را با شعار مرگ بر اسرائیل بلند می کردند، در ابتدای خیابان امام رضا(علیه السلام) گروههای سرود نوجوانان بسیجی با هیجانی وصف ناشدنی به اجرای سرودهای انقلابی می پرداختند و عده ای هم با تلفن های همراه خود در حال ثبت این تصاویر بودند، بازار سلفی گرفتن داغ بود و هر کس به نوعی در تلاش ثبت حضور خود در این حماسه ملی بود.

 

در کنار اقشار مختلف مردم گروههای دانش آموزی، آسایشگاههای معلولین، گروههای دانشجویی از دانشگاههای مختلف مشهد، گروه پلیس های افتخاری، ورزشکاران رشته های مختلف با لباس های ورزشی، کارکنان ادارات و نهادها، شهرداری و به نوعی همه مردم مشهد امروز تجدید پیمان کردند با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران.

 

دریای جمعیت مردم که به میدان بسیج رسید، در دو سمت میدان بسیج غرفه هایی برای توزیع محصولات فرهنگی دایر شده بود، غرفه ای هم برای شعار نویسی ضد آمریکایی تدارک دیده شده بود که بسیار هم شلوغ بود و مردم به هر شیوه ای که می توانستند اظهار انزجار می کردند، انبوه جمعیت مانند موجی خروشان با سردادن شعارهای ضد استکباری و صهیونیستی طی مسیر می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس شورای شهر، مسئولین، مدیران و دست اندکاران شهری و استانی همراه و همگام مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد در این راهپیمایی حضور به هم رساندند.

 

گفتنی است راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ۹۶ در مشهد ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد آغاز و بعد از طی کردن مسیر راهپیمایی به حرم مطهر رضوی ختم شد.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار