دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در راه پیمایی 22 بهمن مردم زنجان:
اگر یک عده از مردم اعتراض هایی دارند که البته به حق نیزهست باید به نحوی بیان شود که دولتمردان را در مسیر انقلاب حرکت دهد.
کد خبر: ۵۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 11 February 2018

تابناک زنجان/محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع پر شور مردم زنجان در راه پیمایی 22 بهمن گفت : ملت ایران  به راستی امروز نشان دادند که حضور میلیونی  آنها در وفاداری به انقلاب اسلامی، تماشایی است .

وی به پیشینه انقلابی مردم زنجان اشاره کرد وافزود: مردم زنجان از روزهای پیروزی انقلاب تاکنون، در دفاع از انقلاب و اسلام خوش درخشیدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مردان و زنان غیرتمند حسینی زنجانی را یکی از کانون های فعال انقلاب عنوان کرد وگفت:

 زنجان شهرغواصان دریادل و شهر شهید شهریاری دانشمند هسته ای، از دوران  انقلاب تاکنون خوش درخشیده است به ویژه در شهریور ماه ۵۷ که یکی از تیرهای خلاصی که به رژیم شاه زده شد از همین شهر بود.

 محسن رضایی گفت :اگر رژیم شاه با چند تیر مردم ایران از پا در آمد یکی از آن ها در شهریور ۵۷ از زنجان به قلب رژیم شلیک شد و آن زمانی بود که بانوان زنجانی

در راهپیمایی تاریخی خود نشان دادند که  انقلاب اسلامی نه تنها در خیابانهای ایران بلکه در عمق خانواده‌های ملت ایران نفوذ کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  به اعتراضات اخیرهم اشاره کرد وافزود:اگر یک عده از مردم اعتراضاتی دارند که البته به حق  نیزهست باید به نحوی بیان شود که دولتمردان را در مسیر انقلاب حرکت دهد.

رضایی  مردم را بهترین وسیله برای نقد وحمایت دولتمردان و وادار کردن آنها به حرکت در مسیر انقلاب عنوان کرد وگفت: امروز بزرگترین انرژی ما در کشور مردم ما هستند و باید ما مسوولین را متعهد کنند که به آنها وفادار باشیم.

وی با بیان اینکه مسوولان و دولتمردان ایران باید به اجرای سیاست های کلی کشور که مقام معظم رهبری ابلاغ کرده اند ملزم شوند افزود: اعتراض های مردم باید برای مطالبه گری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اصل ۴۴ ، صرفه‌جویی، بهره وری و چشم انداز توسط دولتمردان ،دانشمندان و کارآفرینان باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اینکه اعتراض در چارچوب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دوحسن دارد گفت: اول اینکه  حفظ امنیت و اقتداررا به دنبال دارد وحسن دوم این است که جاهای فتح نشده ای مثل وارد نشدن انقلاب در اقتصاد را فتح کرده وانقلاب وارد حوزه ی اقتصاد می شود.

محسن رضایی  اعتراضات در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را تداوم  بخش انقلاب برشمرد وافزود: با این رویه از یک طرف دستاوردهای پدرانمان را حفظ کنیم و از سوی دیگر تلاش کنیم  انقلاب را وارد اقتصاد، عمران و شهرسازی و فرهنگ و هنر کنیم.

وی گفت: وارد شدن انقلاب در زندگی مردم به این معناست که زندگی  ومعیشت مردم نیز مثل موشک‌ها و اقتدارکشور پیشرفت کند.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  تاکید کرد:اگرانقلاب وارد زندگی مردم شود ،بیکاری و گرانی از بین می‌رود و وحدت بیشتر می‌شود.

رضایی افزود: همه همت ما نباید فقط صرف حفظ امنیت شودبلکه باید تلاش کنیم  ارزش های انقلاب در حوزه‌های دیگر هم وارد شود.

 وی  با بیان اینکه با ید با یک دست امنیت و اقتدار را حفظ کنیم و با دست دیگرمشکلات معیشت و اقتصاد مردم را حل کنیم گفت: این در گرو این است که هدایت جامعه را گم نکنیم و پشت سر رهبری باشیم و سیاست‌های ایشان را عمل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اینکه امروز دولتمردان ما باید پاسخگوی نظام ، رهبری، شهدا و مردم باشند افزود: من با اطمینان به شما می‌گویم که اگر وحدت و  ولایی بودن خود را حفظ کنیم مشکلات اقتصادی که  بسیار کمترازمشکلات امنیتی و دفاعی است، به راحتی قابل حل خواهد بود.

محسن رضایی با تاکید بر ایجاد صفوف محکم در مسیر نظام و ولایت گفت:اگربا وحدت وهمدلی یک نهضت اقتصادی اجتماعی راه اندازی کنیم، اقتصاد و معیشت مردم حتی باوجود محاصره اقتصادی وادامه تحریم‌ها، حل خواهد شد.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار