اکبر عبدی در برنامه «سینما دو» درباره مسائل مختلفی از جمله توجه مقام معظم رهبری به او صحبت کرد.
کد خبر: ۵۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 12 February 2018
به گزارش تابناک : اکبر عبدی بازیگر باسابقه و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اجرا و سردبیری حامد عنقا، شبکه دو را مدرسه بازیگر‌ها و هنرمندان دانست و گفت: پایه‌های کار تصویر را از شبکه دو شروع کردیم و کار‌هایی مانند «محله برو بیا» و «محله بهداشت» نمونه‌هایی از این کار‌ها هستند.

وی تصریح کرد: به نوعی اکثر بازیگر‌ها مدیون تلویزیون هستند، چون تلویزیون خانه هر بازیگری است. من هم در مقام نویسنده به مدت ۲۰ سال در خدمت تلویزیون بوده ام.

عنقا که برای گفتگو با عبدی به خانه این هنرمند پیشکسوت رفته بود، به برگزاری مراسم بزرگداشت وی در جشنواره فجر اشاره و بیان کرد: خیلی وقت‌ها از اینکه به هنرمندان پیشکسوت توجه نمی‌شود گله‌مند بودید.
خواجه حافظ شیرازی هم می‌داند من دو سال درگیر بیماری بودم

عبدی در پاسخ گفت: همانطور که بار‌ها اعلام شده و حتی خواجه حافظ شیرازی هم می‌داند، به مدت دو سال بیمار بوده ام. یک سال که دیالیز می‌شدم و یک سال هم پیوند کلیه و دوران نقاهت بودم که در این مدت به دلیل همین بیماری ممنوع الملاقات نیز بودم.

با اینکه کارگر وزارت ارشاد و تلویزیون هستم، کسی از حال من خبر نداشت

وی ضمن اشاره به کارت طلایی بیمه که در اختیار دارد، اظهار کرد: مشکلات کلیوی هزینه‌های خاص خود را دارد. با اینکه هنرمندان کارگر وزارت ارشاد و تلویزیون محسوب می‌شوند، اما آن‌ها از احوال ما خبر نداشتند. در چنین حالتی، یک روز رفتیم هزینه‌های درمان را از طریق بیمه طلایی پس بگیریم. در آنجا افرادی را دیدیم که مشکلاتی هزاران برابر ما دارند و به همین دلیل به پول بیمه بیش از ما نیاز دارند؛ بنابراین خودمان از این کار خجالت کشیدیم، چون این افراد قطعا نیازمندتر بودند.

باورنکردنی است، اما تنها کسی که به من فکر می‌کرد «آقا» بود

این هنرمند از پیگیری حال و اوضاعش توسط یک فرد خاص گفت و بیان کرد: شاید باور کردنی نباشد، اما در این مدت کسی که اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم وقتش را داشته باشد، به ما فکر کند، جویای احوال ما شد؛ «آقا» (مقام معظم رهبری) در این مدت دو بار از طریق دوستانی که خدمت شان می‌رسند، حال من را پرسیده بود و به این دوستان گفته بودند، پیگیری احوال اکبر عبدی شوید و اگر کمک مالی یا دوا و درمان نیاز دارند، رسیدگی کنید. واقعا این موضوع برای من جالب بود، زیرا اصلا فکر نمی‌کردم بنده را به یاد داشته باشند، زیرا ایشان در راس یک کشور قرار دارند و بسیار سرشان شلوغ است.

عنقا پرسید: ملاقاتی هم با رهبر معظم انقلاب داشته اید؟

آقا درباره «آدم برفی»، «اخراجی ها» و «رسوایی» برای من دست خط نوشتند
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار