معاون استاندار خراسان رضوی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه گسست بین نسلی یکی از مشکلات امروز است، گفت: جامعه با گسست بین‌نسلی مواجه است که بی‌توجهی به این مسئله موجب تعارض در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 12 February 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ سید جواد حسینی پیش از ظهر امروز در هشتمین کارگروه بانوان و خانواده خراسان رضوی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی این استان اظهار داشت: در حال حاضر، ایران دارای مزیت نسبی خوبی در چند بخش هویتی است که باید توجه و همچنین تقویت شود.


وی ادامه داد: طرح جامع تعاملات گرم به منظور پر کردن خلاءهای اجتماعی و سیاسی طراحی شده است که بخشی از این تعاملات در حوزه جوانان، خانواده و همچنین بین‌نسلی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی باتاکید بر اینکه گسست بین‌نسلی یکی از مشکلات امروز است، گفت: جامعه با گسست بین‌نسلی مواجه است که بی توجهی به این مسئله موجب تعارض در جامعه می‌شود.


حسینی افزود: در زمینه جوانان و نسل قبل از جوانان سه مفهوم تفاوت نسلی وجود داشت که نخستین تفاوت بین‌نسلی است که حالت طبیعی داشته و موجب نگرانی نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید کارشناسان و ماخصصین در اجرای این طرح شرکت و همکاری کنند، متذکر شد: لازم است، خبرگان از نظر زمان‌بندی، محتوا، قشربندی و آموزش، بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم  را در اجرای طرح تعامل و گفت‌وگو با جوانان نیز داشته باشند

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار