دروازه بان آلمانی به جای مینیوله چندین مسابقه است که دروازه بان شماره یک لیورپول است.
کد خبر: ۵۶۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 13 February 2018

به گزارش تابناک : لوریس کاریوس ، دروازه بان باشگاه لیورپول تاکید کرد که زمان می برد تا ویرجیل فن دایک، مدافع جدید باشگاه لیورپول خود را با سیستم این تیم وفق دهد.
به نقل از لیورپول اکو، دروازه بان آلمانی در این خصوص بیان کرد:
ویرجیل خیلی کم برای لیورپول بازی کرده است. ما از اینکه کنار هم بازی کرده ایم، به عنوان تجربه استفاده می کنیم و این مسئله مهمی است. او بازیکن بزرگی است و به همین دلیل، لیورپول برای او مبلغ بالایی پرداخت کرد. زمان می برد تا او خود را با ما وفق دهد زیرا سبک بازی لیورپول متفاوت است. ما از جلوی زمین دفاع می کنیم و مثلا دیگر مدافعان مانند لوورن و ماتیپ به خوبی این را یاد گرفته اند. ویرجیل نیز هرچه بیشتر بازی کند، بیشتر با این سیستم آشنا می شود. خیلی خوب است که شما به عنوان دروازه بان، مدافعان بزرگی جلویتان قرار دارند و شما احساس راحتی دارید.
کاریوس در خصوص اینکه جانشین مینیوله در دروازه لیورپول شده است، افزود:
وظیفه من این است که به تیم کمک کنم. احساس خوبی دارم و بازی کردن مداوم به من کمک زیادی می کند. در بازی های اخیر کار بیشتری انجام داده ام و توانسته ام چند واکنش از خود نشان دهم. سعی می کنم وقتی تیم به من نیاز دارم، همیشه کمک کنم. وقتی شما مداوم بازی کنید، قطعا بهتر می توانید توانایی های خود را نشان دهید. اکنون نیز از حضور در لیورپول به عنوان یک باشگاه بزرگ لذت می برم.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار