رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شش شهرستان این استان جریان دارد.
کد خبر: ۵۶۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 14 February 2018

به گزارش تابناک : یحیی قاینی پور روز چهارشنبه افزود: وزش باد شدید امروز 25 بهمن در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی شده که احتمال بروز خسارت را در پی دارد. وزش باد در شهر مشهد نیز عصر امروز شدت می گیرد.
وی ادامه داد: بارشهای رگباری باران که از عصر دیروز در خراسان رضوی آغاز شد طی 24 ساعت گذشته در شهرهای قوچان، گلمکان، مشهد، جغتای، کلات، نیشابور و درگز گزارش شده است. بیشترین آن مربوط به قوچان با بیش از 2 میلیمتر بوده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین از کاهش پنج درجه ای دمای هوا در این استان طی فردا خبر داد و گفت: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 17 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا به 12 درجه کاهش می یابد.
وی افزود: کمینه دمای هوای مشهد نیز امشب و فردا شب به ترتیب پنج و یک درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
کلات با حداقل دمای دو درجه سلسیوس و تایباد با حداکثر دمای 22 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از تایباد با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار