رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر همدان:
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: پیشنهاد می‌کنم تفاهم نامه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر همدان با اتحادیه موسسات قرآنی منعقد شودتا ضمن تامین منابع مالی و سخت افزاری مورد نیاز برای این کانون‌ها، انتظارات ما نیز در فضای فرهنگی محقق شود.
کد خبر: ۵۶۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 14 February 2018
رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: شورای شهر همدان قادر به تامین یکباره نیاز‌های موسسات قرآنی نیست.

به گزارش مهر، سیدمسعود عسگریان در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان که با دستور کار بررسی سند جامع آموزش شهروندی همدان و دیدار با فعالان عرصه قرآنی برگزار شد، در خصوص درخواست‌های کمک اتحادیه و موسسات قرآنی از شورا عنوان کرد: قطعا نمی‌توانیم تمام نیاز‌های موسسات قرآنی را به یکباره تامین کنیم.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود این اتحادیه پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به شورا ارایه دهد تا پس از بررسی، عرصه خدمت رسانی به این موسسات را مشخص کنیم.

سید مسعود عسگریان اضافه کرد: ظرفیت‌های متعدد و قابل توجهی در شهر همدان در حوزه فرهنگی وجود دارد که با هماهنگی‌ها می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کرد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان نیز گفت: پیشنهاد می‌کنم تفاهم نامه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر همدان با اتحادیه موسسات قرآنی منعقد شودتا ضمن تامین منابع مالی و سخت افزاری مورد نیاز برای این کانون‌ها، انتظارات ما نیز در فضای فرهنگی محقق شود.

علی رحیمی‌فر با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی بازه زمانی مناسبی را می‌طلبد، افزود: نباید انتظار داشت بعد از انعقاد تفاهم نامه سریع نتیجه حاصل شود چرا که اقدامات فرهنگی زمان بر بوده و در دراز مدت نتیجه دیده می‌شود.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز بیان کرد: ما در این نهاد به دنبال توسعه جلسات قرآنی مانند جلسات قرآن مکتب امام زمان (عج) در شهر هستیم تا رفتار اسلامی و قرآنی در جامعه فراگیر شود.

اکبرکاوسی امید با شاره به تاکیدات مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های تخصصی قرآنی حائز اهمیت است، اما باید اولویت نخست موسسات و اتحادیه قرآنی ایجاد فرهنگ و رفتار قرآنی است چرا که سبک زندگی اسلامی مبتنی بر رفتار قرآنی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار