با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
مجتمع فرهنگی و هنری شهید محمد باقر ربانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، مجتمع فرهنگی و هنری شهید محمدباقر ربانی عصر چهارشنبه طی مراسمی با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم و سایر مسئولان استانی در شهرک پردیسان قم به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع که جزو پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم است در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع احداث شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این مراسم با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه، گفت: مجتمع فرهنگی و هنری شهید ربانی ۹۰۰ متر مربع زیربنا و به مساحت ۲ هزار متر مربع در ۴ طبقه و دارای مخازن کتاب، سالن‌های مطالعه و همایش، ۷ کلاس آموزشی، آتلیه‌های تخصصی و... است.

سید موسی حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه مجتمع فرهنگی و هنری شهید ربانی کاملاً با استانداردهای اماکن فرهنگی و هنری همخوانی دارد، گفت: این مجتمع شاید اولین پروژه کاملاً فرهنگی و هنری استان قم باشد.

شناسایی ۶۰ هنرمند شهید در قم

وی با بیان اینکه منطقه پردیسان نیاز مبرمی به زیرساخت فرهنگی و هنری دارد، اظهار کرد: شهرک پردیسان یک مجموعه با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است که تا ۳۰۰ هزار نفر قابل افزایش است و توسعه ارزش‌های فرهنگی و هنری در آن کاملاً احساس می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با بیان اینکه استان قم در عرصه‌های فرهنگی و هنری شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شهید ربانی هنرمند روحانی و خوشنویسی بوده که خانواده کاملاً ارزشی و روحانی و انقلاب دارد.

حسینی کاشانی با اعلام اینکه بیش از ۶۰ هنرمند شهید در قم شناسایی شده است، اظهار کرد: مزین کردن نام شهدا در پروژه‌های فرهنگی و هنری تأثیر شگرف معنوی و ارزشی خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار