با حضور آیت‌الله سبحانی و وزیر ارشاد
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین با حضور آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله اعرافی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی قم افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 14 February 2018

به گزارش تابناک قم، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم چهارشنبه شب در مصلی قدس افتتاح شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله‌ سبحانی، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیران استانی و استادان و طلاب حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

گفتی است این نمایشگاه به مدت 10 روز از ۲۶ بهمن الی ۵ اسفندماه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 15 الی 20 برپا است و در مجموع دو نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نمایشگاه کتاب استان قم ۴۷۴ ناشر با ۸۰ هزار و ۴۵۰ عنوان کتاب حضور دارند.

براساس این گزارش در این دوره از نمایشگاه ۱۸۵ ناشر و ۷۸ نمایندگی داخلی و خارجی حضور دارند، همچنین بیش از ۲۷هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود که بسیاری از این کتاب‌ها برای نخستین بار به معرض نمایش در خواهد آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار