به گزارش تابناک سمنان ،روز اول مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور با انجام چهار بازی با حضور دکتر عباس هنر بخش رئوف رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه سمنان در سالن ورزشی فجر این دانشگاه برگزار شد .
کد خبر: ۵۶۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 15 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛در دیدار اول این رقابتها دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه دامغان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر به نفع دانشگاه حکیم سبزواری پایان یافت.
همچنین دیدار تیم های دانشگاه قوچان و دانشگاه صنعتی بیرجند انجام شد که دانشگاه قوچان با کسب نتیجه ی دو بر صفر پیروز این دیدار بود .
بازی سوم روز اول هم دیدار تیمهای دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه صنعتی شاهرود بود که این بازی هم با برد دو بر صفر به نفع دانشگاه فردوسی مشهد خاتمه یافت.
دیدار آخر رقابتهای روز اول رویا رویی تیم دانشگاه سمنان و دانشگاه بجنورد بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع دانشگاه سمنان میزبان این رقابت ها به پایان رسید .
در روز دوم این مسابقات هم دانشگاه بزرگمهر قائنات با دانشگاه صنعتی شاهرود ، دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه غیر انتفاعی فردوس  با دانشگاه دامغان و دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با دانشگاه بجنورد به مصاف یکدیگر می روند .
مسابقات از ساعت 15 در سالن ورزشی فجر دانشگاه سمنان آغاز می شود .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار