مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم خبر داد؛
مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم از حضور ۱۰۷ ناشر خارجی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب قم خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 15 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمود حسینی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم که چهارشنبه شب با حضور آیت الله العظمی سبحانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی قدس برگزار شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه ۱۰۷ ناشر از کشورهای لبنان، عراق و سوریه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین شرکت کردند و همچنین کتاب‌های ناشران کشورهای دیگری مانند مصر، تونس و عربستان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی افزود: در این دوره نمایشگاه بیش از ۲۷ هزار عنوان کتاب از ۱۸۵ ناشر و ۷۸ نمایندگی داخلی و خارجی عرضه شده است که بسیاری از این کتاب‌ها برای اولین بار به معرض نمایش درآمده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین همزمان با نمایشگاه کتاب استان قم برپا شده است که بیش از ۳۰۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده بودند اما به دلیل فضای کم، فقط ۹۴ ناشر و ۵۱ نمایندگی پذیرفته شدند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع، ۴۷۴ ناشر با حدود ۸۰ هزار و ۴۵۰ عنوان کتاب در دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و نمایشگاه کتاب استان قم حضور دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار