دین و پشتیبانی مردم دین مدار از نظام عامل برپایی نظام بوده است.
کد خبر: ۵۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 15 February 2018

به گزارش تابناک : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان فرهنگی در مدیریت شهری بایدعلاوه بهره برداری همزمان  6مسجد در مشهدبر توسعه شهری وخدمات درتوسعه فرهنگ دین و دین مداری و اسلام باشد .

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از 6 مسجد در بوستان قائم مشهد گفت: این نظام بر پایه ایثار و فداکاریهای افراد مومن در انقلاب و دفاع مقدس شکل گرفته است  و آنچه این نظام را 40سال پا برجا نگه داشت دین و پشتیبانی مردم دین مدار از نظام بود ه است .

او افزود: رسالت مدیریت شهری باید درتوسعه فرهنگی  باشد و در مدیریت جدید، این توسعه، دیده شده است .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هویت این شهرمتعلق به امام رضا (ع) است ، هر کسی در هر کسوتی به این شهر خدمت کند خادم امام هشتم محسوب می شود و مردم هم علاوه بر توسعه خدمات شهریف توسعه فرهنگی را از خادمان توقع کنند.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود:توسعه معاونت فرهنگی و تخصیص بودجه برای فعالیت فرهنگی این معاونت در شهرداری مشهدبهره برداری همزمان  6مسجد در مشهد بزرگترین نشان خدمت به دین مداری است که شورای شهر و شهرداری مشهد آن را در نظر گرفته است.

درابتدای مراسم صیغه وقف این شش مسجد توسط آیت الله علم الهدی خوانده شد و این مساجد بصورت وقف در اختیار اداره کل اوقاف قرار گرفت.

 

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار