رئیس بسیج پزشکی استان فارس با اشاره به برپایی سومین بیمارستان صحرایی استان در بخش سیمکان جهرم گفت:بیش از ۴ هزار نفر در این بیمارستان ویزیت شدند.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 17 February 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:فرخ بهارلویی با اشاره به برپایی سومین بیمارستان صحرایی استان فارس در سال 96 در بخش سیمکان جهرم اظهار داشت: این بیمارستان در روزهای 25 تا 27 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم در بخش سیمکان برپا شد و به بیش از 4 هزار نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

وی با بیان اشاره به امکانات این بیمارستان گفت: اتاق عمل جراحی، اتاق ریکاوری، دندانپزشکی، داروخانه، رادیولوژی و آزمایشگاه از بخش‌های این بیمارستان بود که به مردم خدمت‌رسانی شد.

رئیس بسیج پزشکی استان فارس با بیان اینکه 20 عنوان تخصص در این بیمارستان ارائه شده است، افزود: 72 نفر - روز متخصص در منطقه حضور داشتند که شامل تخصص‌های داخلی، اطفال، کارشناس تغذیه، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، علوم آزمایشگاهی و غیره می‌شدند.

بهارلویی بیان کرد: علاوه بر متخصصان 124 نفر - روز نیز کارشناسان پیرپزشکی در این بیمارستان به ارائه خدمات پرداختند و 80 نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برپایی بیمارستان نقش داشتند.

وی در پاسخ به سوالی درباره میزان داروهای استفاده شده عنوان کرد: از آنجا که ارائه دارو تا چند روز بعد از برپایی بیمارستان ادامه دارد، هنوز آمار دقیقی از میزان ریالی داروهایی که تجویز شده نمی‌توان ارائه داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار