رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: سطح جاده ها و معابر لغزنده است ،از رانندگان درخواست می کنیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
کد خبر: ۵۶۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 18 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: با توجه به بارش باران در اکثر نقاط استان بر اساس پیش بینی دمای هوا در روزهای آتی با سردی هوا روبه رو هستیم.

وی افزود: در همین جهت سطح جاده ها و معابر لغزنده می شود از رانندگان درخواست می کنیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و از آنجا که بارش باران در سطح راهها و معابر از لغزندگی به جهت دود ناشی از خودروها و مواد نفتی ایجاد شده لاستیک خودرو در این حداقل استحکاک و چسبندگی با رویه آسفالت دارد.

ناصری اضافه کرد: در نتیجه رانندگان در این شرایط تمرکز کمتری بر کنترل خودروها و معابر دارند در این شرایط رانندگان می بایست نسبت به شرایط عادی حداقل سرعت مطمئنه را در نظر گرفته و ضمن رعایت فاصله طولی از گردش بی مورد و ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می شود پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در چنین شرایط با توجه به وضعیت سردی هوا دمای داخل خودرو با بیرون تفاوت پیدا می کند به یقین در داخل خودرو بخار پیدا خواهد شد و رانندگان نسبت به دید بیرون از مزیت کمتری برخوردار هستند.

وی در ادامه گفت: دیروز تصادفاتی که باعث خسارت شدند در این راستا شاهد بودیم که طبق بررسی های کارشناسان این تصادفات به دلیل ناشی از گرفتگی بخار سطح شیشه های داخل خودرو بود رانندگان جوانب اطراف را به خوبی رعایت روئیت نکردند و دید آنها نسبت به بیرون کمتر شده و باعث تصادف شده بود لذا این تصادفات  خسارتی  نیز سبب گره های ترافیکی شد از رانندگان تقاضا داریم احتیاط را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و صبر و حوصله رانندگی کنند.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار