فرمانده انتظامی شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ،فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در طرح‌های هفته منتهی به پایان بهمن‌ماه۹۶ پلیس شهرستان، ۶۴ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 18 February 2018
به گزارش تابناک سمنان سید مجتبی اشرفی ، از آمادگی همه‌جانبه پلیس در طرح استقبال از بهار و همچنین طرح‌های مقابله ‌ای با مواد مخدر در شاهرود خبر داد و بیان کرد: در این راستا طی هفته گذشته ۶۴ نفر معتادان متجاهر، خیابانی و همچنین خرده‌فروشان مواد مخدر در بخش‌های مختلف شهرستان توسط مأموران ناجا، دستگیر شدند.
وی از جدیت پلیس برای طرح‌های بهاری در راستای مبارزه با مواد مخدر و همچنین تأمین امنیت نوروزی خبر داد و تأکید کرد: قشر کثیری از سارقان را معتادان تشکیل می‌دهند و در راستای هدفمندی طرح‌های پلیس، سارقان سابقه‌دار و معتادان متجاهر شناسایی و دستگیرشده‌اند که در مدت اجرای طرح خوشبختانه ۱۱درصد کاهش سرقت‌ها را درسطح شهرستان شاهد هستیم.
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در سال جاری صدها مورد طرح در راستای ارتقا امنیت شهروندان و مسافران به مرحله اجرا گذاشته شد که باهمت و تلاش مأموران نیروی انتظامی، کمک‌های مردمی و مسئولان شهری توفیقات بسیار خوبی را شاهد هستیم.
اشرفی خواستار همراهی بیشتر مردم با ناجا شد و بیان کرد: هر جا مردم را درکنار خود داشتیم توانستیم موفقیت کامل را کسب کرده و امنیت برای عموم مردم به همراه آمده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار