حجت‌الاسلام پژمان‌فر در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به جای اینکه مجرم‌ها در موسسات مالی و اعتباری مجازات شوند، مردم مجازات می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام پژمان‌فر، حجت‌الاسلام پژمان‌فر، طراح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: امروز در بحث موسسات مالی و اعتباری اشتباهات و خطاهایی صورت گرفته اما مجازاتی که انجام می‌شود بی‌عدالتی محض است.
وی با بیان اینکه به جای اینکه مجرم‌ها مجازات شوند مردم مجازات می‌شوند، افزود: باید مشخص شود که در مشکلات به وجود آمده برای سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری مردم چه میزان مقصر هستند و آیا به همان میزان مجازات می‌شوند یا بیشتر و اگر مردم 10 درصد یا 100 درصد مقصر هستند باید به همان میزان مجازات شوند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام مصیبت گریبان‌گیر مردم شده است، گفت: تصمیمات اخذ شده پشت درهای بسته است و کسی توضیح نمی‌دهد که چه تصمیماتی برای رفع مشکل این موسسات اخذ شده است.
پژمان‌فر ادامه داد: مردم نسبت به موسسات مالی و بانک‌ها بی‌اعتماد شده‌اند، در واقع بی‌مسئولیتی و سوء‌مدیریت مسئولان و مدیران سبب شده که در حال حاضر مشکلاتی در بازار طلا و ارز شکل گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار