نماینده لردگان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 10 هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در پروژه های عمومی و عمرانی این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۵۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 19 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد خالدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی دانشگاه پیام نور لردگان افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و طبیعت بکر شهرستان، می توان با سرمایه گذاری در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف این شهرستان را به یکی از شهرستان های نمونه کشور تبدیل کرد.
به گفته وی، این شهرستان محل اتصال جنوب به مرکز کشور است و می توان با سرمایه گذاری و توسعه راه ها زمینه حضور گردشگران را فراهم و توسعه گردشگر و اقتصاد شهرستان را افزایش داد.
وی اظهار کرد: در سه سال گذشته برای توسعه محور لردگان - بروجن به عنوان یکی از شاهراه های مواصلاتی استان و کشور بیش از 560 میلیارد ریال اعتبار خارج از بودجه تامین و هزینه شده است.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعال بودن 3 مرکز دانشگاهی در شهرستان افزود: وجود یک سالن ورزشی برای دانشگاه پیام نور ضرورت داشت و در ادامه از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد این سالن خبر داد.
سرپرست فرماندار شهرستان لردگان نیز در این آیین افزود: هم اکنون سه مرکز دانشگاهی در شهرستان فعال است که در این مراکز بیش از 3 هزار دانشجو در 20 رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
برهان حسین پورآقائی با اشاره به توسعه آموزش های عالی در سطح شهرستان گفت: هم اکنون 185 دانشجوی پزشکی و 18 دندانپزشک و 24 داروساز در این شهرستان تحصیل می کنند.
شهرستان لردگان بیش از 182 هزار جمعیت با 5 شهر و 179 روستا دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار