سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم های «دعوت‌نامه»، «اشک نرگس» و «آن سوی ابرها» از روز چهارشنبه دوم اسفند ماه در سینماهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 19 February 2018

به گزارش تابناک : غلامرضا فرجی روز دوشنبه درباره تازه ترین مصوبات جلسه امروز(دوشنبه) شورای صنفی نمایش اظهار داشت: فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید از چهارشنبه در گروه استقلال به جای فیلم سینمایی «آینه بغل» اکران می‌شود. 
فیلم سینمایی «دعوتنامه» روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای است که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) دزدی کند و از طریق آن زندگی بگذراند. 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، میترا حجار، شقایق فراهانی، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، سحر کریمی و غزل فرید ایفای نقش می‌کنند.
وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «اشک نرگس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد عبدالهیان در گروه آزاد از دوم اسفندماه اکران می‌شود.
فیلم سینمایی «اشک نرگس» داستان زندگی خبرنگاری را روایت می‌کند که بازمانده جنگ تحمیلی است. وی دچار چندگانگی در اجتماع و حتی هم‌دوره‌ای‌های خود شده و در این بین عاشق همکار خود می‌شود. 
نگین معتضدی، رضا ایرانمنش، شراره رخام، محمود مقامی، گیتی ساعتچی و رحمان مقدم بازیگران این فیلم هستند.
فرجی ادامه داد: فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی سومین فیلمی است که از چهارشنبه در گروه کوروش اکران خواهد شد.
«آن‌سوی ابرها» آخرین ساخته کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» است که داستان آن در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می‌خورد. 
این فیلم مجیدی پاییز امسال نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم لندن بود و در جریان این رویداد سینمایی با حضور بازیگران اصلی و مجید مجیدی برای اولین‌بار به نمایش درآمد.

** قراردادی برای اکران نوروز ثبت نشده است
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی فیلم‌ها نیز توضیح داد: قرار است دفاتر توزیع فیلم برنامه فیلم‌هایی را که کاندیدای اکران نوروزی هستند به صورت مکتوب به شورای صنفی نمایش اعلام کنند و در حال حاضر قراردادی برای اکران نوروزی فیلم‌ها ثبت نشده است.

** درباره «عصبانی نیستم»
فرجی همچنین درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» نیز گفت: با توجه به اینکه پخش کننده این فیلم تغییر کرده است پخش کننده جدید در حال انجام کارهای پیش از اکران فیلم است.
روز گذشته نیز فرجی در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) سینماهای سراسر کشور در روز دوشنبه 30 بهمن ساعت 18 تعطیل می‌شوند، همچنین روز سه شنبه 1 اسفند سینماهای سراسر کشور به طور کامل تعطیل هستند و از صبح چهارشنبه فعالیت خود را طبق روال همه روزه از سر خواهد گرفت.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار