مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد همزمان با ایام نوروز خبر داد
کد خبر: ۵۶۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک : مهدی علوی‌مقدم در خصوص برنامه‌های سرویس‌دهی تاکسی‌های مشهد در ایام نوروز گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن سال جدید قرار دادیم، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران انجام شده است.

وی افزود: در این راستا 1000 دستگاه تاکسی خطوط مبادی ورودی شهر مشهد شامل پایانه مسافربری، فرودگاه و راه‌آهن آماده‌باش هستند؛ در کنار آن 1800 دستگاه تاکسی شبکه‌های بی‌سیم نیز فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در کنار آن 15پایگاه دریافت شکایت در اطراف حرم، مبادی ورودی شهر و همچنین نقاط مختلف شهر نیز فعال شده است.

علوی‌مقدم اضافه کرد: به منظور نظارت بر عملکرد تاکسی‌های سطح شهر نیز 15 دستگاه خودروی گشت بازرسی به همراه 100 ناظر نیز در ایام نوروز فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: امیدواریم بخشی از ناوگان پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های شهر مشهد تا عید به بهره‌برداری برسد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار