معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۳ هزار زن سرپرست، بدسرپرست و دختران خود سرپرست بالای ۴۰ سال کشور با بهره ۴ درصد پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 19 February 2018
به گزارش تابناک : سید جواد حسینی در این نشست ویدیوئی  بررسی تفاهم نامه بین معاونت زنان ریاست جمهوری و مدیر عامل قرض الحسنه بانک مهر ایران افزود: سهم خراسان رضوی ۱۰ درصد از این میزان معادل ۱۰۰ میلیارد ریال است که به ۳ هزار زن سرپرست خانوار، بدسرپرست و دختران خود سرپرست بالای ۴۰ سال استان پرداخت خواهد ی شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تعداد زنان سرپرست خانوار در شهرستان‌ها این سهمیه توزیع خواهد شد که مشهد با ۷۶۰ فقره وام، نیشابور با ۲۶۱، سبزوار با ۲۰۵، تربت حیدریه با ۱۶۸ و کاشمر یا پرداخت ۱۰۷ فقره وام بیشتر سهم در استان را خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، عدالت اجتماعی و توزیع فرصت‌ها و منابع برای زنان سرپرست خانوار را از رویکرد‌های دولت دانست و گفت: پرداخت این تسهیلات با هدف رفع نیاز‌های اولیه، راه اندازی و توسعه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد و دانش آفرین می‌باشد و مبلغ آن برای هر زن سرپرست خانوار مبلغ ۳۰ میلیون ریال با باز پرداخت ۲۴ ماهه و سود ۴ درصد می‌باشد.

حسینی تعداد زنان سرپرست خانوار استان را ۸۸ هزار و ۴۵۵ نفر دانست وافزود: ۷۶ هزار و ۹۳۱ نفر از این تعداد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر نیز تحت پوشش بهزیستی هستند. ۲۲ هزار و ۱۸۷ نفر از این زنان نیز در مشهد ساکن هستند.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار