فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله سنگین مواد محترقه و انفجاری قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 19 February 2018

به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی گفت: در آستانه روز‌های پایانی سال و با توجه به اهمیت تامین سلامتی و نشاط و امنیت بهاری برای شهروندان ، طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در دستور کار پلیس قرر گرفت.


وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان با تشکیل ۲ تیم عملیاتی تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس در این عملیات ضربتی مراکز اصلی نگهداری و توزیع مواد محترقه قاچاق در بلوار مصلی، بلوار خیام شمالی و مغازه‌ای در بازار مولوی مشهد را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار کریمی افزود: پلیس در این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضایی چهار عامل این اقدام سودجویانه را دستگیر و در بازرسی از محل‌های مذکور ۳۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه دست ساز و قاچاق کشف و یک دستگاه خودروی کامیون که در حال تخلیه بار مواد محترقه بود را توقیف کردند.

وی  با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ارزش این محموله‌های قاچاق یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: متهمان به دادسرا وتعزیرات حکومتی معرفی وتحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در خصوص محل نگهداری و توزیع مواد محترقه مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۲۱۸۳۷۰۰ (ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان رضوی) | گزارش دهند تا پی گیری‌های لازم به عمل آید.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار