مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد
مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت: در این نمایشگاه بخش ویژه دفاع مقدس با حضور ۲۴ ناشر و حدود ۲ هزار عنوان کتاب فعال است.
کد خبر: ۵۶۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، حمید خرمی در ویژه برنامه نمایشگاه کتاب دین که به صورت زنده از شبکه استانی قم پخش ‌شد، اظهار کرد: در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین ۱۰۷ ناشر از کشور‌های لبنان، سوریه، عراق، اردن و ترکیه و همچنین نمایندگانی از کشور‌های مصر، عربستان، کویت و تونس حضور دارند.

وی ضمن تشکر از همکاری همه نهادها و مراکز در برگزاری نمایشگاه افزود: باهماهنگی و تعامل‌های صورت گرفته، پارکینگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است و مراجعین می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ استفاده کنند.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بخش ویژه دفاع مقدس با حضور ۲۴ ناشر و حدود ۲ هزار کتاب فعال است؛ همچنین براساس هماهنگی‌های صورت گرفته هر شب برنامه‌های ویژه‌ای با حضور خانواده‌های شهدا در بخش دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش کودک و نوجوان نمایشگاه استان قم ادامه داد: در بخش کودک نمایشگاه ۲۵ ناشر تخصصی کودک با حدود ۵ هزار عنوان کتابی که در سه سال گذشته منتشر شده است حضور دارند؛ همچنین حدود ۵۰۰ عنوان کتاب کودک به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اسپانیولی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

خرمی عنوان کرد: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم کتاب‌های دانشگاهی، عمومی، حقوق، هنر، پزشکی و کودک نوجوان عرضه می‌شود.

وی گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) پنجمین ‌نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم روز سه‌شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار