وزیر سابق اطلاعات:
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه بنی‌صدر هم در زمان انقلاب رفراندوم و رأی یازده‌میلیونی را مطرح می‌کرد، گفت: امروز برخی به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند.
کد خبر: ۵۶۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 21 February 2018

به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی پیش از ظهر امروز در سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام یحیی زاده نماینده فقید شهرستان‌های تفت و میبد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت ایام فاطمیه، اظهار داشت: مرحوم یحیی زاده باوجوداینکه زمینه اشرافی گری داشت اما چون یک روحانی واقعی، ساده زندگی کرد.

وی افزود: در طول این چهل سال، هرروز استکبار برای مقابله با مردم ایران و ایران اسلامی توطئه‌ای را طراحی می‌کند. بدانید حکومت اسلامی به همین سادگی قابل‌دستیابی نیست.

بنابه گزارش خبرگزاری فارس از میبد، وزیر سابق اطلاعات بابیان اینکه در اوایل انقلاب هم بنی‌صدر در مقابل ولایت و انقلاب ایستادگی و ادعای رفراندوم و یازده میلیون رأی را مطرح کرد، خاطرنشان کرد: امروز هم بعضی‌ها باز همین سخنان را مطرح می‌کنند که زیاد هم جدید نیست و کسانی که با وقاحت از رفراندوم سخن می‌گویند حرف تازه‌ای نیست؛ چراکه ملت و انقلاب در این زمینه تجربه‌ها دارد.

مصلحی مهم‌ترین مسیر انقلاب و نظام را، تشکیل حکومت اسلامی و عدالت در کشور دانست و افزود: بیداری دنیای اسلام از دیگر شاخصه‌های اصلی حکومت اسلامی است و این کاری است که شهدا و مردم و جوانان در کشورهای اسلامی انجام دادند.

وی بابیان اینکه در زمان جنگ سران مرتجع عرب بالغ‌بر 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند، گفت: اکنون سرگذشت این صدام جنایتکار را ببینید، اکنون نیز بازهم دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاششان را گذاشته‌اند تا امنیت مثال‌زدنی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه اکنون‌که ایران اسلامی دارایی امنیت وصف‌نشدنی است و تمام کشورها در حسرت این امنیت هستند، اظهار داشت: اکنون استکبار تمام تلاش خود را برای بر هم زدن این امنیت می‌کند اما ما برای به دست آوردن این امنیت هزینه داده‌ایم و برای این امنیت بزرگ در منطقه خون دادیم و این امنیت رایگان نیست.

مصلحی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر انجام گیرد، عنوان کرد: استکبار به‌شدت از این حادثه عظیم عصبانی است و تمام نخبگان و دانشمندان آن‌ها در حال بررسی این موضع که دلیل جمع شدن 25 میلیون انسان در این نقطه از زمین چیست.

وی بابیان اینکه امروز برخی به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند و تمام نگاهشان به خارج از ایران است، گفت: برخی هنوز باور ندارند که می‌شود به توان داخلی تکیه و اعتماد کرد.

وزیر سابق اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فاطمه زهرا (س) در مسیر دفاع از ولایت به شهادت رسید و اینکه از بین یاران حضرت علی (ع) تنها کسی که از آن حضرت دفاع می‌کرد زبیر بود، گفت: بعدازاینکه 25 سال آن حضرت را خانه‌نشین کردند فتنه جمل را به راه انداخت که فتنه جمل مانند فتنه سال 88 است و علت این حرکت زبیر همان حقوق نجومی است که امروز هم با مدیران همان کاری می‌کند که با زبیر کرد و او را از یک یار و یاور حضرت علی (ع) تبدیل به یک فتنه‌گر کرد.

مصلحی با تأکید بر اینکه نفاق یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌ها در پیشرفت انقلاب است، تصریح کرد: امروز بعضی‌ها سر برجام با آمریکا دعوا می‌کنند اما آیا به خاطر مستکبر بودن آمریکا دعوا می‌کنند؟ نخیر! او ناراحت است که چرا نمی‌گذارید من کارم را به نتیجه برسانم و این چهره نفاق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار