دبیر هیأت تنیس استان قم خبر داد
دبیر هیأت تنیس استان قم از آمادگی ملی‌پوش تنیس قم برای همراهی تیم کشورمان در مسابقات گروه دوم تنیس آسیا و اقیانوسیه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی اظهار کرد: امیر حسین بادی که در چند سال اخیر در تمام سطوح سنی همواره یکی از بهترین‌ها و نخبه‌های تنیس قم در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی بوده از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در پیکارهای انتخابی تیم ملی دعوت شده است، استعداد ارزنده‌ای که قطعا سال‌ها در سطح اول رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی این رشته توانایی درخشیدن دارد.

وی با اشاره به انتخاب بادی برای شرکت در رقابت‌های گزینشی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات 2018 آسیا و اقیانوسیه، عنوان کرد: این رقابت‌ها برای شناخت چهره‌های شاخص تنیس ایران به منظور حضور پرقدرت در بازی‌های گروه دوم تنیس آسیا و اقیانوسیه روزهای پنجم تا هفتم اسفند ماه برگزار می‌شود.

دبیر هیأت تنیس استان قم ابراز کرد: مرکز ملی تنیس در ایران این رقابت‌ها را میزبانی می‌کند، در حالی که با صلاحدید و تصمیم کادر فنی تیم ملی تنیس تعداد هشت تنیسور برتر ایران برای حضور در این مسابقات فراخوانده شده‌اند و امیر حسین بادی تنیسور شایسته قم نیز یکی از این نفرات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رقبای بادی در این مسابقات بیان کرد: با توجه به درخواست سرمربی تیم ملی تنیس رده سنی بزرگسالان، در نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی حمیدرضا نداف، نوید ضرابی و مهرشاد قفقازی از اصفهان، امیر والا معدنچی، حسام یزدی و مهدی سوری از تهران و محمد کارگران‌ اروجی از فارس رقبای امیر حسین بادی از قم هستند.

لطفی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در مرکز ملی تنیس برگزار می‌شود و در پایان از بین این نفرات تعداد چهار تنیسور به عضویت تیم ملی در خواهند آمد تا در مرحله پلی‌آف پیکارهای گروه دوم تنیس منطقه آسیا و اقیانوسیه جام دیویس در روزهای هفدهم تا نوزدهم فروردین ماه سال آینده در کشور چین تایپه برای تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان بازی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار