سازمان حج و زیارت اعلام کرد، ثبت نام قطعی در کاروان ها حج تمتع سال 1397 از روز سه شنبه (هشتم اسفندماه سال جاری) آغاز می شود.
کد خبر: ۵۶۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 21 February 2018

به گزارش تابناک : از دارندگان فیش های حج تا پایان دی ماه 1385 دعوت می شود به ترتیب اولویت از روز سه شنبه هشتم اسفندماه 96 با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 
براساس این گزارش، البته مشخصات کاروان ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان محل سکونت خود، به اطلاع متقاضیان رسیده است.
طبق اعلام سازمان حج و زیارت، همچنین ترتیب اولویت های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان های هر یک از استان ها در سامانه های یادشده قابل مشاهده است. 
براساس این گزارش، اولویت ثبت نام با کسانی است که از چهارم بهمن ماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده اند.
همچنین جهت تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی توانند مستقیما از طریق سامانه ثبت نام کنند، دفاتر خدمات زیارتی همزمان در سراسر کشور آمادگی دارند تا ثبت نام آنان را انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج از آغاز نام نویسی قطعی زائران حج 97 در کاروان های مربوطه در دهه اول اسفندماه امسال در سراسر کشور خبر داد.
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز پیشتر اعلام کرده است، براساس توافق صورت گرفته با عربستان سهمیه اعزام زائران ایرانی به نسبت جمعیت کشور با 5 / 3 درصد افزایش بدون احتساب عوامل اجرایی و کارگزاران به 82 هزار و 800 نفر افزایش یافت.
محمدی با بیان اینکه در اعزام زائران حج گذشته بدون احتساب عوامل اجرایی و کارگزاران 79 هزار و 900 نفر برای انجام مناسک حج به عربستان اعزام شدند، افزود: همچنان به دنبال افزایش سهمیه اعزام زائران حج آینده هستیم. سازمان حج و زیارت نیز پیشتر اعلام کرده است، براساس توافق صورت گرفته با عربستان سهمیه اعزام زائران ایرانی به نسبت جمعیت کشور با 5 / 3 درصد افزایش بدون احتساب عوامل اجرایی و کارگزاران به 82 هزار و 800 نفر افزایش یافت.
محمدی با بیان اینکه در اعزام زائران حج گذشته بدون احتساب عوامل اجرایی و کارگزاران 79 هزار و 900 نفر برای انجام مناسک حج به عربستان اعزام شدند، افزود: همچنان به دنبال افزایش سهمیه اعزام زائران حج آینده هستیم.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار