پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تراکتورسازی از خط دفاع مقابل الغرافه ضربه خورد و عملکرد ضعیف دفاع باعث شد طارمی موفق به گلزنی شود.
کد خبر: ۵۶۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 21 February 2018

به گزارش تابناک : علی اکبر استاد اسدی در خصوص باخت تراکتورسازی در دومین بازی آسیایی خودش مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: به نظرم در این بازی تراکتورسازی بدشانس بود. ضمن این که مشکل اصلی این تیم در خط دفاع بود که واقعا ضعیف عمل کرد.

وی ادامه داد: باید هرچه زودتر سائلام یک فکری برای این خط دفاع کند چون اگر این طور باشد در آسیا به مشکل می خورند و نمی توانند نتایج لازم را بگیرند. تراکتورسازی در فاز هجومی عملکرد خوبی داشت اما در خط دفاعی و ضعف این منطقه باعث شد نتوانند گل‌های خورده را جبران کنند و این شکست سنگین را متحمل شدند.

پیشکسوت فوتبال تبریز درباره گلزنی طارمی و اینکه آیا تراکتورسازان می‌تواند در آسیا صعود کنند، گفت: طارمی در این بازی به نظرم خوب نبود و روی اشتباهات تراکتورسازی توانست به گل برسد و به قولی تیم ما به او فرصت گلزنی داد.

وی افزود: به نظرم راه صعود برای تراکتورسازی سخت است و با اینکه دوست دارم این اتفاق بیفتد اما واقعا کار مشکل است مگر اینکه تیم خودش را جمع و جور کند. بازی بعدی خیلی برای تراکتورسازی مهم است و برد مقابل الجزیره می تواند حداقل شانس ها را برای شاگردان ساغلام حفظ کند.

استاد اسدی درباره عملکرد سائلام و اینکه تراکتورسازی می تواند با او موفق شود، گفت: من شناختی از این مربی ندارم و باید به او فرصت داد و سال بعد عملکرد او را دید. به نظرم چون او این تیم را نبسته باید به او فرصت داد و عملکرد او را فصل بعد قضاوت کنیم.

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار