معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد از برگزاري دهمين نمايشگاه بزرگ كتاب يزد در هفته آينده خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 22 February 2018

«سيدخلف حوتي‌نژاد» امروز در جمع خبرنگاران اعلام كرد: دهمين نمايشگاه كتاب يزد از پنجم تا يازدهم اسفندماه جاري در محل برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي يزد داير خوهاد د.

وي با بيان اين كه ساعات كار نمايشگاه امسال صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21:30 خواهد بود، اظهار كرد: نمايشگاه امسال با حضور جمعاً 555 ناشر مشتمل بر 242 ناشر مستقل و 155 نمايندگي از انتشارات داخلي مختلف و 25 ناشر مستتقل بخش بين‌الملل و 98 نمايندگي از اين بخش در قالب 322 غرفه برگزار مي‌شود.

حوتي‌نژاد گفت: در مجموع نمايشگاه امسال كتاب يزد 79 هزار و 300 عنوان كتاب از انتشارات داخلي و 16 هزار و 800 عنوان كتب خارجي را ه بازديدكنندگان ارائه خواهد كرد.

وي از ارائه تخفيف‌هاي 40 درصدي اين نمايشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر تخفيف 10 درصدي تمامي غرفه‌ها، از طريق باجه‌هاي بانكي مستقر در محل نمايشگاه، بن‌هاي خريد كتاب با تخفيف 30 درصد ارائه مي‌شود.

وي از رايزني براي افزايش باجه‌هاي عرضه‌كننده بن خريد كتاب به 14 مورد به منظور كاهش ازدحام جمعيت مراجعان خبر داد.

به گفته معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، در نمايشگاه پارسال، در مجموع يك ميليارد تومان فروش كتاب از طريق بن خريد كتاب،  400 ميليون تومان از طريق خريد با كارت خوان و 300 ميليون تومان نيز فروش نقدي كتاب افتاق افتاده است.

گفتني است؛ در اين مراسم ضمن پاسخ‌گويي به سئوالات خبرنگاران ، از پوستر دهمين نمايشگاه كتاب يزد نيز رونمايي شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار