سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از پلمب ۳۶ مرکز توزیع کننده مواد مخدر و دستگیری دو متهم هروئینی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 22 February 2018

به گزارش تابناک : قاضی مهدی خدابخشی سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: تعداد ۳۶ مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر که طی ماه‌های گذشته توسط منابع خبری و اطلاعاتی پلیس و بسیج در منطقه شهرک شهید رجایی شناسایی شده بود طی هماهنگی‌های انجام شده و نیز اخطار‌های متعدد قضایی پلمب شد.


وی افزود: این عملیات با همکاری ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ، ماموران یگان امداد ، نیرو‌های سپاه و بسیج ناحیه مسلم مشهد انجام شد.

خدابخشی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده برخی از این مراکز افیونی برای دومین بار پلمب شده اند. علاوه براین در این عملیات که ماموران شرکت‌های خدماتی آب و برق و گاز شرکت داشتند چهار عمده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در ادامه به دستگیری دو نفر از فروشندگان هروئین در مشهد اشاره کرد و گفت: ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان ر‌ضوی طی اقدام اطلاعاتی خود، یکی از عمده فروشان هروئین را که از ماه‌های گذشته در پی دستگیری وی بودند را در منطقه طرق مشهد شناسایی کردند ودر هنگامی که قرار بود این سوداگر مرگ با فردی دیگر محموله‌ای را معامله کند او را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در این عملیات از دو متهم دستگیر شده مقدار ۶ کیلو هروئین را کشف کردند.

خدابخشی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم ماموران از مخفیگاه وی بیش از یک کیلو هروئین کشف و ضبط شد.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار