فرمانده انتظامی خراسان رضوی از بازداشت حدود 300 نفر در رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در حاشیه‌شهر مشهد صورت گرفت.
کد خبر: ۵۶۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 22 February 2018

به گزارش تابناک : قادر کریمی با اشاره به اینکه «روز گذشته رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت با رمز یا زهرا(س) در حاشیه شهر مشهد اجرا شده است»، اظهار کرد: تیم‌های پایگاه‌های پلیس فتا در اجرای این عملیات ضربتی 36 واحد اماکن خدمات اینترنتی را مورد بازرسی قرار دادند و چهار مرد و یک زن را که متهم سایبری بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

 

وی با بیان اینکه «تیم‌های مجری در پایگاه‌های پلیس امنیت عمومی استان نیز در این رزمایش 211  تبعه خارجی غیر مجاز را دستگیر کردند»، افزود: همچنین توسط ماموران پلیس امنیت عمومی 1135 مورد بازدید نامحسوس و 256 مورد بازدید محسوس از واحدهای صنفی انجام  و 262 ثوب‌البسه نامتعارف کشف شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز با همکاری عوامل بسیج و سپاه 36 واحد مسکونی را که مرکز توزیع مواد افیونی بودند، با هماهنگی مراجع قضایی پلمب کردند و 15 معتاد پرخطر و متجاهر را هم جمع‌آوری و به مراکز بازتوانی معتادان تحویل دادند.

 

کریمی خاطر نشان کرد: ماموران پایگاه‌های پلیس آگاهی در حاشیه شهر مشهد نیز در اجرای این عملیات  گسترده بیش از 37 هزار عدد انواع مواد محترقه و سه خودروی مسروقه کشف و دو قاچاقچی و هشت سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ارتقای نظم وانضباط ترافیکی در حاشیه شهر مشهد گفت: پایگاه‌های پلیس راهور در این ماموریت ضربتی 150 دستگاه موتور سیکلت بدون مدارک، متخلف و مزاحم را توقیف و 175 وسیله نقلیه  را اعمال قانون کردند.

 

کریمی با بیان اینکه «تیم‌های یگان امداد نقش کلیدی در اجرای رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت داشتند»، عنوان کرد: ماموران سرکلانتری یکم، دوم و سوم پلیس مشهد نیز در این رزمایش 21 سارق خیابانی و یک جاعل حرفه‌ای را دستگیر کردند.

 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی 9 دستگاه خودروی سرقتی و یک موتور سیکلت سرقتی را کشف و با پاکسازی 6 پاتوق مواد مخدر، 7معتاد پرخطر و 2 مزاحم خیابانی را دستگیر کردند.

در این عملیات 38 دستگاه خودرو و 76 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نیز توقیف شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: مراحل دیگری از اجرای  رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت برای ارتقای نظم و انضباط اجتماعی و رفع دغدغه‌های مردم برای تحکیم آسایش عمومی نیز با هماهنگی مراجع قضایی در آینده اجرا خواهد شد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار