مدیرعامل بانک شهر مطرح کرد
مدیرعامل بانک شهر بابیان اینکه نمایشگاه کتاب دین یکی از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور به‌شمار می‌رود، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شهر مقدس قم که مردمی بافرهنگ و اهل مطالعه دارد، اقدامی ارزشمند است.
کد خبر: ۵۶۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 22 February 2018

 

به گزارش تابناک قم، حسین محمد پورزرندی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم بااشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب دین یکی از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شهر مقدس قم که مردمی بافرهنگ و اهل مطالعه دارد، اقدامی ارزشمند است.

وی بابیان اینکه بانک شهر به‌مدت ۲ سال است که به‌عنوان بانک عامل نمایشگاه‌های کتاب شناخته‌ می‌شود، افزود: این مهم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک شهر محول شد که تاکنون به‌خوبی از پس اجرای آن برآمده است.

پورزرندی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم و پنجمین نمایشگاه کتاب دین را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: گسترش ظرفیت این نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار مشهود است که نشان از تلاش‌های صورت‌گرفته در این راستا دارد.

وی بابیان اینکه نمایشگاه مذکور با استقبال پرشور مردم همراه است، ادامه داد: مردم شریف قم اهل مطالعه بوده و به کسب علم و دانش اهمیت فراوان می‌دهند، بنابراین بازدید از نمایشگاه فرصت خوبی برای آنان به‌شمار می‌رود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار