مدیر موسسه لوح و قلم خبر داد
مدیر موسسه لوح و قلم گفت: موسوعه حوزه و روحانیت شامل مطالبات و رهنمودهای حوزوی مقام معظم رهبری در چاپ نخست در 15 جلد منتشر شد.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خراسانی ظهر امروز در نخستین احلاسیه منشور روحانیت در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء با اشاره به اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اندیشه‌های ایشان شرح و تفصیل اندیشه امام خمینی(ره) است و این اندیشه‌ها شان بالاتری از نظرات کارشناسی دارد.

وی ادامه داد: موسوعه حوزه و روحانیت شامل مطالبات و رهنمودهای حوزوی مقام معظم رهبری در چاپ نخست در 15 جلد منتشر شده است، چاپ نخست این موسوعه شمارگان محدودی داشت و به همین دلیل در بازار رسمی کتاب توزیع نمی‌شود.

مدیر موسسه لوح و قلم افزود: مخاطب موسوعه مطالبات و رهنمودهای حوزوی مقام معظم رهبری، تصمیم گیران و تصمیم سازان در حوزه است و این موسوعه در اختیار معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه قرار گرفته است و تا در بین کتابخانه‌های حوزوی توزیع شود.

خراسانی با اشاره به ویژگی‌های موسوعه مطالبات و رهنمودهای حوزوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در این موسوعه دیدگاه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به صورت حداکثری ارائه شده و تدوین موسوعه گامی برای تبیین و ترویج اندیشه‌های مقام معظم رهبری و تولید اسناد راهبردی، طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی بر این اساس است.

وی ادامه داد: تدوین موسوعه مطالبات و رهنمودهای حوزوی مقام معظم رهبری، حدود 10 سال به طول انجامید و در این مدت تمام بیانات ایشان اعم از منتشرشده یا منتشرنشده در خصوص حوزه و روحانیت مورد بررسی قرار گرفت و موضوع بندی شد.

مدیر موسسه لوح و قلم در پایان خاطرنشان کرد: تدوین موسوعه مطالبات و رهنمودهای حوزوی مقام معظم رهبری با همکاری موسسه پژوهشی انقلاب اسلامی انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار