رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید که سیاه جامگان باید از ابتدای فصل کمک می شد تا کار به این روزها نکشد.
کد خبر: ۵۶۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 23 February 2018

به گزارش تابناک : رضا عنایتی بازیکن پیشین استقلال و سرمربی فعلی سیاه جامگان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان که روز آینده ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار می شود، ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار سانحه هوایی اخیر گفت:

بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان داریم. هفت فینال در پیش داریم که هر کدام از حساسیت خاص خود برخوردار است. هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم شرایط سخت‌تر می‌شود و باید تمام توان خود را بگذاریم که نتیجه بگیریم. امیدواریم این اتفاق بیفتد و سهمیه لیگ برتری را برای استان حفظ کنیم. در فوتبال استان دچار چالشی عجیب شده ایم. کاش حمایتی هم اگر قرار است صورت گیرد از ابتدا انجام شود تا به این روزها نرسیم.

رضا عنایتی با اشاره به مشکلات پدیده و مشکی‌پوشان گفت:

چند سالی است استان باپتانسیل خراسان با مشکلات مختلفی در عرصه تیمداری روبه‌رو است. دیگر چند سالی هست که بازیکنان مستعد خراسانی به شکوفایی نمی‌رسند.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت:

متاسفانه پناهی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. مهاجم گرجی تیم هم به احتمال زیاد از ما جدا می‌شود.

رضا عنایتی در خصوص رفتن و بازگشتش به مشکی‌پوشان گفت:

پس از بازی با پیکان تصمیم گرفتم جدا شوم تا اگر کسی می‌تواند کمکی به این تیم بکند پای کار بیاید. شرایط خوبی داشتیم اما توپ‌ها در نهایت وارد دروازه حریفان نمی‌شد. این موضوع خیلی مرا آزار می‌داد، مخصوصا که خودم مهاجم بودم. در بازی با پیکان ۷- ۸ موقعیت گل داشتیم اما به ثمر ننشست. در نهایت تصمیم گرفتم استعفا کنم تا شوکی به تیم وارد شود.

رضا عنایتی سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص اینکه آیا اولتیماتومی به او داده شده یا نه، افزود:

از کلمه اولتیماتوم متنفرم و نمی‌گذارم چنین اتفاقی برایم بیفتد. تا جایی کار می‌کنم که بدانم مثمرثمر باشم. وقتی ببینی کاری از دستت برنمی‌آید باید بروی و کار به اولتیماتوم نمی‌رسد. شاید فرد دیگری بتواند در چنین شرایطی بهتر از شما کار کند.

رضا عنایتی ضمن تمجید از سپاهان گفت:

به جدول نگاه نمی‌کنیم و سپاهان را به عنوان تیمی قدرتمند می‌شناسیم. هوادارانی داریم که دستشان را می‌بوسم و همواره پشت سر ما بوده‌اند. امیدوارم فردا هم کنار ما باشند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند. از ۷ بازی پیش‌رو ۵ بازی خانگی داریم. فرصت برای تغییر به وجود آمده و امیدواریم از این مهم استفاده کنیم‌.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار