امام جمعه رامهرمز:
امام جمعه رامهرمز با ابراز تأسف از سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج گفت: مسئولان مربوطه و در راس آنها وزیر راه باید پاسخگوی این اتفاق و حوادث ناگوار چند وقت اخیر باشند، مجلس هم باید در این خصوص ورود و حق مردم را مطالبه کند.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 23 February 2018

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن محکوم کردن رفتار داعش‌گونه بعضی دراویش در تهران، اظهارکرد: بعضی دراویش در تهران با راه‌بندان، بر هم زدن نظم و سلب آسایش مردم و سپس به شهادت رساندن نیروهای خدمتگزار و حافظ امنیت انتظامی و بسیجی قلوب همه ملت ایران را جریحه‌دار کردند.

وی با تاکید بر اینکه حساب اشرار از مردم و منتقدین واقعی نظام جمهوری اسلامی جدا است، افزود: هرچند دشمنان می‌خواستند با استفاده تبلیغاتی از تجمع عده‌ای اشرار و با کشته سازی دروغین هجمه‌های حقوق بشری برعلیه ما راه اندازی کنند ولی عملکرد سنجیده نیروی انتظامی نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام موسوی با ابراز تأسف از وقوع سانحه دل‌خراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌وطنان، عنوان‌کرد: مسئولان مربوطه و در راس آنها وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگوی این اتفاق و حوادث ناگوار چند وقت اخیر باشد، مجلس هم باید در این خصوص ورود کند و حق مردم را مطالبه نماید.

امام جمعه رامهرمز در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در تمام زمینه‌ها شاهد پیشرفت در کشور بودیم ولی در بحث عدالت هنوز به جایگاه مطلوب نرسیدیم.که باید هرکس در نوبه خود عدالت را مراعات کند.

موسوی بعضی مصادیق بی عدالتی را برشمرد و بیان‌کرد: بی عدالتی در جامعه مصداق‌های فروانی ممکن است داشته باشد. بی عدالتی ممکن است در یک پیامک مخابرات و یا در نحوه اعطای وام در بانک‌ها و یا در نحوه دادرسی در حوزه قضاوت و یا در نهادها و حوزه‌های دیگر به طرق مختلف وجود داشته باشد.

وی ضمن گلایه به بی‌عدالتی در رفع سد‌معبرها در شهرستان رامهرمز، تصریح‌کرد: هر چند ما سد‌معبر توسط یک سبزی‌فروش و یا هر بساطی دیگر را نمی‌پسنیدیم ولی شهرداری باید همان برخوردی را که با این دستفروش انجام می‌دهد با ادارات و یا نهادهای متخلف دیگری مثل بانک تجارت رامهرمز که حدود دوسال است نصف پیاده رو را تصرف کرده، بکند و صرفا به جریمه بسنده نشود.

حجت الاسلام موسوی در پایان با خطاب قرار دادن فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهر، تاکید‌کرد: مردم هر روز نسبت به وضعیت بد بیمارستان‌های رامهرمز و نبود پزشک گلایه می‌کنند. شما هم دو یا سه هفته قبل قول دادید که معاون وزیر آمده و این مشکلات حل می‌شود ولی تاکنون این اتفاق نیافتده، لطفا اگر کسی نمی‌تواند درست کار کند، برود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نماز جمعه ، رامهرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار