امام جمعه سیرجان:
امام جمعه سیرجان گفت: مسؤولان در خشکاندن ریشه‌های فساد و فتنه قاطعیت داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 23 February 2018

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: ملت ایران این آمادگی را دارند که به دفاع از خود بپردازد و تنها راه مقابله هم ایستادگی و مقاومت در برابر شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان یهودی و آمریکایی است.

امام جمعه سیرجان با اشاره به شیطنت‌های دشمن در طراحی فتنه و آشوب‌هایی که هر روز علیه کشو طراحی می‌شود، افزود: حرکات فتنه‌گران و مزدوران آمریکایی در قالب دراویش را محکوم کرده واعلام می‌کنیم نظم و امنیت حاصل تلاش نیروی انتظامی است و اگر امروز عده‌ای گول خورده به نظم و امنیت مردم لطمه می‌زنند و دست به قتل عام مردم می‌زنند بیانگر وابستگی آنان به دشمنان ملت و کشور است.

وی گفت: دشمنان کینه دیرینه با ملت ایران دارند و شکست‌های متعدد و سیلی‌های محکمی که از این ملت خوردند امروزه به فکر طغیان و آشوب هستند تا دلخوش به جبران شکست‌ها باشند و هر روز به طرفداری از گروهی توطئه دارند.

خطیب جمعه سیرجان بیان کرد: مسؤولان در خشکاندن ریشه‌های فساد و فتنه قاطعیت داشته باشند و ملت ایران می‌دانند همه گروه‌ها از جمله دراویش در قالب قانون به فعالیت و برنامه‌های خود مشغول هستند و اگر امروزه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی می‌خواهند پای دراویش را برای ایجاد بلوا و آشوب پیش بکشند توطئه‌ای دیگر است که مردم قبول نمی‌کنند.

وی گفت: مسائل مطرح شده در اجلاس و کنفرانس مونیخ همانند همه نشست‌ها هجمه‌های تبلیغاتی علیه ملت ما بود و مسؤولان ما هم ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان مانند گذشته داشته باشند و اگر آنها بخواهند از برجام خارج شوند ما هم به وظیفه خود با اقتدار کامل عمل می‌کنیم.

حسینی با قدردانی از مردم در تشییع باشکوه شهدای گمنام در سطح شهرستان اظهار کرد: مسؤولان برنامه‌ریزی کنند و مردم هم حمایت و مشارکت گستره داشته باشند که گلزار این شهدا به یک مرکز و قطب فرهنگی قوی و پرکار و برنامه تبدیل شد تا بتوانیم گوشه‌ای از دین خود را به همه شهدا به ویژه این شهدای گمنام که میهمان ما در هر شهرو دیار هستند اداکنیم.

امام جمعه سیرجان به ادامه مبحث امر به معروف و اجرای آن توسط مسؤولان پرداخت و گفت: خیلی از موارد نیازمند اقدام برای نتیجه‌گیری بهتر است از جمله فریضه امر به معروف و نهی از منکر اگر مسؤولان خود اقدام کنند نتیجه‌گیری بهتر است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار