رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه داعش برای نابودی ایران به‌وجود آمد، گفت: این پروژه دشمنان نتیجه عکس داد و با نابود شدن داعش ایران به نزدیکی مرزهای اسرائیل رسیده است.
کد خبر: ۵۷۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 24 February 2018

تابناک فراس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام مهدی طائب در یادواره بسیجی شهید مدافح حرم حبیب‌الله ریاضی‌پور در جهرم با بیان اینکه شهدا مسیر برنده‌ای را انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: هرآنچه خداوند خلق کرده است برای آدمیزاد خلق کرده و ارزش همه اشیا به انسان است ولی برخی از انسان‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که انسان برای اشیا آفریده شده‌است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه عمر سرمایه‌ای خدادادی است که تنها در این دنیا در اختیار بشر است، گفت: خرج کردن عمر برای دنیا محدودیت مکانی و زمانی دارد ولی صرف عمر برای خداوند این محدودیت‌ها را ندارد.

وی قیامت را روز حسرت دانست و افزود: شهید حسرت نمی‌خورد و زنده است و آنکه در راه خدا شهید می‌شود اثر دادن و اثر گرفتن از آن گرفته نمی‌شود.

طائب با بیان اینکه سرباز آمریکایی نمی‌داند برای چه می‌خواهد کشته شود، اظهار کرد: رزمندگان اسلام می‌دانند انقلابمان مقدمه سازی انقلاب جهانی امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه محل ظهور امام زمان خانه خداست، تصریح کرد: مکه الان با کربلای حسین بن علی فرقی ندارد، خانه خدا دست بدتر از یزیدیان است.

رئیس قرارگاه عمار افزود: عربستان سعودی در یمن بیمارستان زنان و زایمان را بمباران کرد و اعلام کرد اشتباهی در کار نبوده است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در خصوص نابودی اسرائیل ادامه داد: خانه خدا در چنگال آمریکا و اسرائیل است واگر اسرائیل از بین رود خانه خدا امن می‌شود.

طائب با بیان اینکه داعش برای نابودی ایران به‌وجود آمد، گفت: این پروژه دشمنان نتیجه عکس داد و با نابود شدن داعش ایران به نزدیکی مرزهای اسرائیل رسیده است.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که مارا از خط مقدم برگرداند و باید مثل زمان جنگ استقامت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار