استاندار البرز بر ساماندهی گلزار شهدا در این استان به عنوان عوامل حفظ ارزش های مهم و ماندگار انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 24 February 2018

به گزارش تابناک : محمد علی نجفی روز شنبه در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان البرز، افزود: شهدا سرمایه های عظیم فرهنگی هستند که امروز باید با تکریم خانواده های آنان هرچه بیشتر دین خود را به نظام اسلامی ادا کنیم.
وی ادامه داد:این سرمایه های مهم انقلاب اسلامی با نثار جان خود و ازخودگذشتگی، آرامش و امنیت را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده اند.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: درمقایسه با سایرکشورها اقدامات شایسته ای در تکریم این سرمایه های مهم صورت گرفته، اما تلاش ها باید برای تکریم هرچه بیشتر خانواده های شهدا و رفع مشکلات آنان گسترش یابد.
نجفی تاکید کرد: ساماندهی گلزار شهدا از اهم فعالیت هایی است که باید در البرز مورد توجه قرار گیرد و این مهم با همراهی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی امکانپذیر است.
وی افزود: باید با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و تکالیفی که به شهرداری ها داده می شود، همراهی لازم با دولت دراین زمینه فراهم شود.
استاندار البرز در ادامه به بحث دغدغه اعضای شورای مشورتی ایثارگران استان البرز در حوزه آلودگی هوا پرداخت و افزود: دراین زمینه فعالیت هایی از قبیل تسریع در احداث ادامه آزادراه همت، قطارشهری، راه آهن تهران – کرج و کرج – گلشهر – هشتگرد مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در اجرای این پروژه های مهم حمل و نقل شهری با موانعی روبه رو شده ایم که در پروژه آزاد راه تهران – شمال با جدیت پیگیری ها دنبال می شود.
نجفی گفت: در صورت تکمیل شدن فاز اول این پروژه 33 درصد بارترافیکی کاهش می یابد که سهم مهمی را در رفع آلودگی ها خواهد داشت.
وی افزود: پروژه مهم دیگر دراین حوزه پروژه جنوب از آبیک به چرمشهر است که در مجموه در تلاش هستیم تا دو سال آینده با رفع موانع زیست محیطی آینده خوبی را برای حوزه های شهری استان البرز رقم بزنیم.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار