رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت:امسال بیش از دو تن و ۴۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که با توجه به این آمار کشفیات مواد مخدردر استان دو برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۷۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 24 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سرهنگ علیرضا دلیری در نشست خبری امروز (۵ اسفند) افزود:با توجه به افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک تن و ۳۶ کیلوگرم  مواد کشف شده افزایش ۱۳۳ درصدی را شاهد هستیم که بیش از ۹۳ درصد آن تریاک است .

 

وی خاطر نشان کرد:بانک اطلاعاتی خرده فروشان و قاچاق چیان در استان در حال تدوین است که با انجام این کار می توانیم اشراف کامل تری بر آنها داشته باشیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه اظهار داشت:۱۲۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان وجود دارد که اگر ظرفیت نگهداری از آنها سه برابر شوددیگر شاهد معتاد متجاهری در سطح شهرنخواهیم بود لذا مشکلی که در این زمینه وجود دارد نبود ظرفیت و مکان نگهداری است و در حال مرکز ماده ۱۶ ظرفیت نگهداری ۴۰۰ معتاد را دارد.

 دلیری تصریح کرد:از ابتدای سال تاکنون ۱۲۹۰ طرح پاکسازی در سطح استان انجام شده که ۲۴۵ مکان اعم از منزل و مغازه که در بحث فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند پلمب و اموال این افراد به نفع دولت مصادره شده است.

وی ابراز داشت: یک باند تامین و توزیع کننده مواد مخدر هفت استان کشور در کرمانشاه منهدم شد بود که  در راستای آن شش نفر از اعضای اصلی باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تاکید کرد: ۶۲۳۹ نفر در حوزه مواد مخدر در سال جاری دستگیر شدند که خوشبختانه تنها یک درصد از آنها زنان هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار