کالای قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال در مازندران کشف شد.
کد خبر: ۵۷۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 24 February 2018

به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌ های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با الویت کالا‌های گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فرآورده‌ های شیلاتی، کالا‌های تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در بهمن ماه سال جاری در مازندران اجرا شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با حساسیت، پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت‌های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی افزود: کشف ۱۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق، ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۱۲۰ کیلوگرم چای خارجی، ۲۲۰ قطعه یدکی خودرو، ۷۲ هزار بسته موادمحترقه، ۵۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۳۰ تن کود‌های شیمیایی قاچاق از جمله کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از ۳۸ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط تعداد زیادی متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ ای است.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار