مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: برخی به دنبال ارزش زدایی در شیراز سومین حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند.
کد خبر: ۵۷۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 24 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی ظهر امروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اظهار داشت: در چند روز گذشته به‌ویژه قبل از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس شاهد برچیدن تمثال شهدای انقلاب اسلامی در بعضی از خیابان‌ها بودیم که نشان از حرکت سخیف عده‌ای افراد ناآگاه در این شهر بوده است.

وی با اشاره به‌اینکه مادر شهدا با تصاویر و عکس‌های نقش بسته شهیدانشان در خیابان‌ها و معابر به یاد عزیزانشان هستند، افزود: توجیه این عمل ناشایست مبنی براینکه برداشتن عکس شهدا به‌ویژه دربلواررحمت و شهید چمران برای بازسازی و تعویض بوده است برای مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار شیراز قابل‌قبول نیست و باید با عوامل آن برخورد قانونی شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خاطرنشان کرد: شهدا برای آسایش، امنیت و برقراری انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند.

مصطفوی تصریح کرد: برداشتن تصاویر شهدا با هر انگیزه‌ای نشان از پشت کردن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: به‌واسطه رشادت‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی برخی صاحب پست و مقام شدند مگر عکس شهدا چه تهدیدی برای آنان ‌ داشته است که دست به چنین عمل زشت و غیرقابل قبولی بزنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
حالا واقعیت چی بوده؟ هر کسی یه چیزی می گه. مربوط به سند 2030 است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار