رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه حوادث رانندگی طی دو روز گذشته ۲۵ مجروح بر جای گذاشت، گفت: در این حوادث یک نفر جان باخت.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 24 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ،سرهنگ حسن خسروجردی  بابیان اینکه طی تعطیلات آخر هفته در محورهای استان سمنان یک فقره حادثه فوتی و ۱۵ سانحه جرحی به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث ۲۵ مجروح و یک کشته بر جای گذاشت.
وی افزود: ساعت ۱۱:۵۰ روز جمعه بر اثر برخورد شدید یک دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ جاده سمنان-فیروزکوه با یک دستگاه وانت نیسان فوت خانم ۴۲ ساله را رقم زد، این حادثه که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل عدم رعایت سرعت مطمئن از سوی پراید روی داد مجروح شدن سه سرنشین این سواری و راننده نیسان را به دنبال داشت.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه از مجموع حوادث دو روز گذشته ۱۶ مورد واژگونی خودرو را شاهد بودیم، ابراز داشت: با توجه به کویری بودن و یکنواختی محورهای استان سمنان احتمال خواب‌آلودگی وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.
خسروجردی بابیان اینکه هشت مورد حادثه رانندگی به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: بی‌توجهی راننده به جلو نیز در دو روز گذشته پنج مورد را به خود اختصاص داده است که برای جلوگیری از وقوع این حوادث استراحت یک ربع بعد از یک ساعت رانندگی به رانندگان توصیه می‌شود.
وی بابیان اینکه هم‌اکنون در دو محور شاهرود-سبزوار و شهمیرزاد-فولاد محله با مه شدید مواجه هستیم، افزود: از رانندگان تقاضا داریم قبل از سفر تجهیزات خودرو شامل چراغ‌های مه شکن و برف پاک‌کن را مورد بازدید قرار دهند و در این شرایط آب و هوایی با سرعت مطمئن تردد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار