معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی:
معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: تلاش می کنیم تعداد مراکز صدور کارت ملی هوشمند را افزایش دهیم.
کد خبر: ۵۷۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 24 February 2018

افزایش مراکز صدور کارت ملی هوشمند خراسان رضوی؛ به زودی

به گزارش تابناک رضوی؛ محمدرضا محسنی  اظهار کرد: تمامی افراد ۱۵ سال به بالا مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند و کارت های ملی کاغذی که تاریخش تا پایان امسال است سال آینده تمدید نمی شود و سازمان ثبت احوال و وزارت کشور نسبت به تمدید و یا عدم تمدید آنها تصمیم خواهند گرفت.


وی با اشاره به کل واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی افزود:  ۴ میلیون و و ۷۰۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت این کارت هستند که تا امروز دو میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست گرفته ایم که از این تعداد دو میلیون و ۱۰۰ هزار کارت تحویل داده شده است و مابقی یا در دست صدور یا در دفاتر پستی و پیشخوان و ثبت احوال است.


 معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی با تاکید به اینکه فرآیند اخذ دریافت کارت ملی هوشمند هیچ موقع تعطیل نمی شود گفت: تا زمانیکه همه افراد موفق به دریافت کارت هوشمند شوند این روند جاری است زیرا به تدریج افراد به سن ۱۵ سال می رسند.


وی ابراز کرد: باتوجه‌ به افزایش درخواست افراد مبنی بر صدور کارت هوشمند برخی مراکز صدور کارت با تکمیل ظرفیت مواجه شده اند که افزایش ظرفیت را در دستور کار قرار داده ایم و از طرفی بعدازظهر ها را نیز به این ‌مهم اختصاص  خواهیم داد. همچنین تعداد دفاتر صدور کارت ملی هوشمند را افزایش می دهیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار