آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد؛
آیت الله نوری همدانی گفت:نیروی انتظامی بستر امنیت در جامعه را ایجاد کرده و این امنیت را حفظ می‌کند.
کد خبر: ۵۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم؛آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه ضمن تسلیت شهادت شهدای نیروی انتظامی و بسیج، نیروی انتظامی را به عنوان خدمتگزاران صادق معرفی کرده و گفت: نیروی انتظامی بستر امنیت در جامعه را ایجاد کرده و این امنیت را حفظ می‌کند.

وی بیان کرد: اینها چهره سازی و چهره آرایی می‌کنند و کرامات و سخنان اهل‌بیت را سرقت کرده و به نام خود چاپ می‌کنند تا چهره آرایی کنند و عمده اینها ریشه در زمان دوران ائمه و اقدامات بنی امیه و بنی عباس دارد که تلاش می‌کنند اهل‌بیت علیهم السلام را تحت الشعاع قرار دهند که هیچ گاه هم موفق نشدند.

آیت الله نوری همدانی یادآور شد: بنده در سال گذشته در بحث وقف به مناسبت وقف بر ادیان عرض کردم که صوفیه یک فرقه انحرافی است و هر 72 فرقه که مدعی هستند منحرف بوده و دشمن اهل‌بیت علیهم السلام هستند. امام صادق فرمود اینان از دشمنان ما هستند و مقدس اردبیلی در حدیقه الشیعه و صاحب وسائل در رساله جداگانه انحرافات این فرق را بیان کرده است.

وی از شهدای گرانقدر بسیج نیز تجلیل کرده و ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهدا افزود: مسئولان باید به جرایم مجرمان هر چه زودتر رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

آیت الله نوری همدانی ضرورت رسیدگی هرچه زودتر به این جنایت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بعضی از تعابیر مسئولان که گفته‌اند اینها عاقل و معتدل هستند درست نیست، اینها باطل و منحرف هستند و دروغ می‌گویند ؛ اینها نه با انقلاب بودند و نه در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

وی خطر عرفان‌های کاذب را یادآوری کرد و گفت: عرفان حقیقی در کلام و بیان اهل‌بیت(ع) علیهم السلام است و راه سعادت بشر هم تبعیت اهل‌بیت(ع) است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار