کد خبر: ۵۷۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 25 February 2018

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:اگر در اجرای برجام ، رئیس جمهور آمریکا لجن پراکنی می کند و ایران را برنده این توافق نامه خطاب می کند، بخاطر زیاده خواهی آمریکایی ها می باشد.

سیدناصر موسوی لارگانی درخصوص تغییر موضع ترامپ در خصوص اجرای برجام گفت: برجام بزرگترین ضربه را به کشور وارد کرده است.اگر در اجرای برجام ، رئیس جمهور آمریکا لجن پراکنی می کند و ایران را برنده این توافق نامه خطاب می کند، بخاطر زیاده خواهی آمریکایی ها می باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بحث انرژی هسته ای حل شود، آنها به بحث موشکی وارد خواهند شد، مسئله حقوق بشر را مطرح خواند کرد. این مسائل نمونه هایی از زیاده خواهی طرف آمریکایی نسبت به ملت ایران است.

این نماینده مجلس در دوره دهم ادامه داد: زمانی که آمریکایی ها مقاومت ملت ایران را مشاهده کردند و هم چنین عدم اجازه به دولت در خصوص مذاکره پیرامون مسائل موشکی ، به آمریکا این پیام مخابره شد که در صورت خروج آمریکا از برجام احتمال دارد مجلس ایران، دولت را ملکف به برگشت پذیری به غنی سازی 20 درصد کند و دوباره به چرخه غنی سازی بازگردد.

وی افزود: ملت ایران در 22 بهمن 96 نشان دادند که با وجود تحریم، فشار و ارعاب توسط دشمن، در میدان حضور دارند و این حضور ملت ایران ، آمریکایی ها را می ترساند و تغییر موضع ترامپ را می توان ناشی از همین ترس قلمداد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی آمریکا موشک های میان برد ما را مشاهده کرد که چگونه مقر داعش را با خاک یکسان کرد، وقتی رژیم صهیونیستی این قدرت جمهوری اسلامی را مشاهده کرد، فهمیدند اگر دست از پا خطا کنند با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ترامپ زمانی که قدرت جمهوری اسلامی را مشاهده کرد، موشک ها را دید، مقاومت مردم را دید، تغییر موضع داد و تصمیم گرفت از موضع خود عقب نشینی کند و در برجام بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :