استاندارفارس در بازدید از کارخانه تولیدمحصولات آشامیدنی گفت: شهرستان سپیدان را به دلیل ظرفیت بالایی که در تولید محصولات باغی نظیر انگور، سیب و سایر مرکبات دارد، می تواند به مرکز تولید محصولات آشامیدنی در سطح استان مبدل شود.
کد خبر: ۵۷۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 25 February 2018

تابناک فارس به نقل از مارگون: تبادار استاندارفارس به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و تعدادی از مدیران استانی وشهرستانی ازبخش های مختلف کارخانه صنعتی سپنتا تولیدکننده انواع محصولات آشامیدنی، واقع در بخش همایجان سپیدان بازدید کردند.

اسماعیل تباداراستاندار فارس در حاشیه بازدید میدانی از کارخانه صنعتی محصولات آشامیدنی سپنتااظهارداشت: شهرستان سپیدان را به دلیل ظرفیت بالایی که در تولید محصولات باغی نظیر انگور، سیب و سایر مرکبات دارد، می تواند به مرکز تولید محصولات آشامیدنی در سطح استان مبدل شود.

تبادار این مجموعه صنعتی را که از تکنولوژی های برجسته دنیا در محصولات آشامیدنی برخوردار است را بسیار ارزشمند دانست و افزود: ایجاد و راه اندازی چنین واحدهای صنعتی که بر تولید محصولات بومی شهرستان و فراوری آنها تمرکز دارد، می تواند با توجه به بهره وری اقتصادی که ایجاد می کند، کمک موثری به اشتغال و درامدزایی در سطح استان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۹۰ میلیارد ریال برای ایجاد این واحد صنعتی هزینه شده است، تصریح کرد: سرمایه گذار این شرکت صنعتی با عزم و همت والا و با وجود کمبودهای مالی این واحد بزرگ اقتصادی را راه اندازی کرده است که با تزریق بودجه از بخش اعتبارات استانی مشکلات اقتصادی این بخش صنعتی مرتفع و رونق و توسعه در این واحد صنعتی فراهم می شود.

استاندار فارس با بیان اینکه اشتغال یکی از اساسی ترین چالش ها است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید مهمترین دغدغه خود را اشتغال و بحث معیشت مردم می داند و برای حل این مشکل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه شبیرزارع خفری فرماندار سپیدان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان در حوزه صنعت،بیان داشت:باتوجه به اینکه شهرستان سپیدان در نزدیکی کلان شهر شیراز قرار دارد ودارای آب هوای مناسب بوده و به این جهت که ارزش افزوده سرمایه گذاری در این شهرستان به اطمینان حاصل میشود تعداد متقاضیان سرمایه گذاری در سپیدان بسیار زیاد است.

شبیرزارع خفری در ادامه میزان تسهیلات اختصاص یافته به شهرستان را در حوزه صنعت بسیار ناچیز برشمرد وخواستار افزایش این مبلغ تسهیلات در راستای حمایت از متقاضیان سرمایه گذاری وایجاد فرصت های اشتغالزایی در شهرستان شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار