کد خبر: ۵۷۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 25 February 2018

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در آیین تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل رد سال ۹۷ تصریح کرد: ساماندهی ورودی های شهر اردبیل چندین سال است تاکید شده و با این وجود اقدام شاخصی مشاهده نمی شود.

وی افزود: ساماندهی ورودی شهر اردبیل از تمامی جهات فرصتی برای جذب گردشگران به این شهر فراهم خواهد ساخت و انتظار می رود مدیران شهری به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به ضرورت بهبود فضای سبز و ترافیک شهری اشاره و تاکید کرد: مدیران شهری باید به مطالبات مردم توجه داشته و پیگیر عملیاتی شدن آن باشند.

عاملی با بیان اینکه علل برخی ناکامی ها در پیگیری از مطالبات شهری باید بررسی شود، اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از پروژه ها در سطح شهر نیمه تمام مانده و علت آن باید بررسی شود.

امام جمعه اردبیل خواستار نظارت جدی در حوزه خدمات شهری شد و بیان داشت: نباید اجازه خیانت و یا کم کاری به عده ای داده شود و لازم است در خود مجموعه شهرداری صرفه جویی و انضباط مالی نهادینه شود.

وی خواستار رفع برخی مشکلات در مجموعه شهرداری از جمله پرداخت به موقع حقوق کارگران شد و تصریح کرد: از سویی انتظار می رود مجموعه شهرداری اردبیل نسبت به جذب سرمایه گذاری و بهبود درآمد خود اقدام کند.

عاملی متذکر شد: اجرای برنامه های فرهنگی از سوی شهرداری اقدام قابل توجهی است و باید توسعه یافته و به ویژه برنامه های فرهنگی در مساجد رونق گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار