کد خبر: ۵۷۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 25 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو بعد از ظهر یکشنبه در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل تصریح کرد: در مدیریت یک شهر تک تک شهروندان باید اهتمام داشته و کمک حال دستگاه های خدمت رسان باشند.

وی با اذعان به تعریف وظایف شهرداری ها و شوراهای شهر در مدیریت شهری اضافه کرد: با این وجود توسعه یک شهر نیازمند مشارکت شهروندان ساکن در آن است.

استاندار اردبیل همچنین به برخی مشکلات مدیریت شهری در اردبیل اشاره و تاکید کرد: به عنوان مثال موضوع ساماندهی ورودی های شهر اردبیل و همچنین موضوع مدیریت ترافیک شهر از دغدغه های جدی است.

بهنام جو خواستار تمرکز شهرداری در سال آینده به این دو مطالبه جدی شد وبیان داشت: علاوه بر این بهسازی و تلطیف فضای شهری، افزایش سرانه فضای سبز، افزایش موزه ها و بهسازی معابر شهری اهمیت ویژه دارد.

وی یکی از قابلیت های جدید شهر اردبیل را موضوع گردشگری ورزشی دانست و خواستار توجه شهرداری به رونق ورزش همگانی در این شهر شد.

استاندار اردبیل با اذعان به اینکه بزرگ ترین رینگ پیاده روی کشور در منطقه نمونه گردشگری شورابیل واقع شده است، اضافه کرد: برای داشتن شهری با نشاط باید برنامه های فرهنگی و ورزشی ارتقا یابد.

بهنام جو تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل مورد حمایت است و انتظار می رود شهرداری با سازو کار مشخص و منسجمی نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کند.

وی خواستار توجه شهرداری در سال آینده به توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر شد و ابراز امیدواری کرد با وجود محدودیت های درآمدی شهرداری خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار