معاون استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: باید یادمان شهدای مفقودالاثر قزوین در گلزار شهدا ساخته و جانمایی شود.
کد خبر: ۵۷۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 25 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا،علی فرخزاد روز یکشنبه در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدا، با اشاره به اهمیت جایگاه شهیدان در نظام جمهوری اسلامی افزود: تکریم و تعظیم شهیدان که در راه دفاع از اسلام و هموطنانشان از جان و مال خود گذشتند، برهمه ما واجب است.
وی با اشاره به لزوم احداث یادمان شهدای مفقودالاثر استان قزوین در گلزار شهدا،خاطر نشان کرد: بزرگداشت تمام شهدا باید مورد توجه قرار گیرد چرا که تمام شهدا متعلق به مردم هستند و نباید خانواده های شهدای مفعود الاثر در گلزار شهدای قزوین احساس قربت و دلتنگی برای شهید خود داشته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برای حفظ نظام اسلامی یکی از ضروریات است و در همین جهت مسئولان در ساماندهی گلزارهای شهدا باید اهتمام بیشتری داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با اشاره به لزوم تعویض سنگ مزار شهدای قزوین،گفت: با توجه به ظرفیت معنوی گلزار شهدای قزوین، شهرداری و بنیاد شهید باید تلاش بیشتری در جهت حفظ و مرمت قبور شهدا به عمل بیاورد.
فرخزاد گفت: برگزاری همایش شهرداری‌ها،دهیاران و فرمانداران در جهت ساماندهی مشکلات گلزارهای شهدا یک الزام است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
استان قزوین دارای سه هزار شهید و 387 گلزار شهدا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار