کنفرانس بین المللی مدیریت منابع طبیعی در کشورهای در حال توسعه و نشست جهانی رهبران آینده محیط زیست به میزبانی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 25 February 2018

به گزارش تابناک : رئیس دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج روز یکشنبه در حاشیه افتتاحیه این کنفرانس در گفت وگو با ایرنا گفت: این کنفرانس با حضور 39 شرکت کننده خارجی از 39 کشور جهان در دانشگاه تهران پردیس کشاورزی و منابع طبیعی واقع در کرج به مدت سه روز برگزار می شود.
حسین آذر نیوند افزود: این کنفرانس به همت انجمن های علمی دانشجویی دانشکده منابع طبیعی با هدف برقراری ارتباط با دانشجویان دانشگاههای استانهای مختلف کشور و کشورهای دیگر، با هدف افزایش فعالیت های زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی با بکار گیری آخرین یافته های علمی است .
وی اضافه کرد: 340 مقاله داخلی و 40 مقاله بین المللی به دبیر خانه این کنفرانس ارائه شده که 40 مقاله برتر در این کنفرانس ارائه می شوند.
آذرنیوند ادامه داد: حفظ محیط زیست ، آلودگی های زیست محیطی ، بیابان زدایی ، آبخیز داری ، جنگلداری ، شیلات و مهندسی صنایع چوب و کاغذ از مهمترین محورهای این کنفرانس است که، آخرین یافته های علمی دانشجویان در قالب سخنرانی و مقاله ارائه می شود .

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار