مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از کانون بسیج هنرمندان شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی که در زلزله‌ اخیر دچار آسیب شدند با هدف پیگیری چشم‌انداز فرهنگی و امور هنری و تقویت روحیه در منطقه بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۵۷۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 27 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،صلاح‌الدین قره‌تپه از بازدید از 2 کانون بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به ویژه در سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی از مناطق زلزله‌زده استان با هدف بررسی فعالیت‌های انجام گرفته و نیز تامین و سازماندهی لازم در این شهرستان‌ها خبر داد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: براساس برنامه سالانه بازدید از کانون‌ها برای چشم‌انداز فرهنگی و اهداف بسیج هنرمندان در این راستا پیگیر هستیم، همچنین در طول سال 2 الی 3 مرحله بازید انجام می‌شود تا از پیش رفت فعالیت‌های هنری، رفع موانع و نیز بررسی پیشنهادات و کارهای اجرایی طبق نقشه راه حرکت کنیم.

این مسؤول یادآور شد: امروز از کانون سازمان بسیج هنرمندان شهرستان سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی بازدید به عمل آمد، چراکه این گروه‌ها در رشته‌های هنری مختلف و با پتانسیل سازماندهی شده پای کار هستند.

 وی تصریح کرد: باتوجه به اتفاق زلزله اخیر در شهرستان سرپل‌ذهاب این بازدید در اولویت قرار گرفته و در ماه‌های قبل نیز بازدید داشتیم، چرا که هنرمندان ولایت‌مدار این دیار آثار هنری خوبی ارائه می‌کنند.

قره‌تپه ادامه داد: انجام این بازدید‌ها باهدف کمک‌رسانی و تقویت روحیه در منطقه سرپل‌ذهاب است تا یاس و ناامیدی در این مناطق مستولی و حاکم نشود و هنرمندان با انگیزه بیشتری به فعالیت بپردازند.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان سرپل‌ذهاب در بخش ادبیات، شعر و خوشنویسی، همچنین شهرستان ثلاث‌باباجانی در بخش گروه مولودی‌خوانی‌ که از توانمندی بسیاری بهره‌مند هستند و در این عرصه‌های تلاش می‌کنند، لذا حمایت لازم را از آنان به عمل می‌آوریم.

این مسؤول بیان کرد: محل استقرار کانون سازمان بسیج هنرمندان شهرستان سرپل‌ذهاب واقع در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان است، اما به دلیل وقوع زلزله اخیر استان، اتاق این مجموعه فرهنگی آسیب دیده و در شهرستان ثلاث‌باباجانی نیز مجموعه ساختمان کانون شدت آسیب بیشتری دارد و عوامل اجرایی در کانکس مستقر شدند و در عرصه فرهنگی به فعالیت می‌پردازند که نیاز به رسیدگی و حمایت دارند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: هرساله مرسمات فرهنگی و هنری با پتانسیل غنی اساتید و هنرمندان بسیجی در استان پیگیری و اجرایی می‌شود که نیاز است این استعداد و ظرفیت‌ها تقویت شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار