فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۶۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان "جوانرود" خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 27 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در این رابطه اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از ورود محموله مواد محترقه از طریق نوار مرزی به داخل شهرستان با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه مقصد این محموله استان‌های مرکزی کشور بود، افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه به انبار دپوی مواد محترقه ورود و در بازرسی از محل تعداد ۶۳۶ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و چنانچه شخص یا اشخاصی قصد ایجاد رعب و وحشت و یا تعرض به جان و مال مردم را داشته باشند پلیس بدون اغماض و در چارچوب قانون و با اقتدار با آنان برخورد خواهد کرد.

سردار امان اللهی گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب می‌شود و مرتکبین آن طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

وی از شهروندان خواست که ضمن مراقبت از فرزندانشان در ایام پایانی سال، در صورت شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه، بلافاصله مراتب را به پلیس گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار